07 май 2008

Успешните хора

След дългите празници се чувствам все още в почивно настроение, налегнал ме е един сладък мързел и много бавно навлизам в работна форма. В такива моменти имам нужда от малко духовни стимули и изваждам пред себе си мъдри мисли и съвети, които да разбудят позаспалия ми дух и да ме заредят с енергия и хъс за успех.

Ето един кратък списък на качествата, които успелите хора притежават и които вероятно са необходимото условие, за да постигнем успех и ние.
  1. Успешните хора никога не оставят обстоятелствата да диктуват резултата. Те се научават да реагират на заобикалящите ги обстоятелства. Знаят, че не могат винаги да контролират това, което става, но винаги могат да контролират своята реакция на това, което става.
  2. Успешните хора са постоянни. Те имат своята голяма идея и се придържат към нея неотклонно.
  3. Успешните хора имат реалистична представа за своите възможности и за своя талант. Те познават добре своите лични сили и слабости. Използват силните си страни максимално, а слабостите си побеждават, осланяйки на силата на хората около себе си.
  4. Успешните хора са гъвкави и издържливи. За тях провалът е възможност за поука и израстване. Те не се страхуват от провала, а го приемат. Всяка грешка възприемат като стъпка към реализацията на своите мечти. Те се превръщат в майстори в премахването на препятствия и в целенасоченото преследване на положителни резултати.
  5. Успешните хора са изпълнени със страст. Твърдо са убедени в целите си и преследват своите мечти с неотслабваща упоритост и дълбока любов. Те не се страхуват от отхвърляне и загуба - повече се страхуват да живеят празен и безцелен живот.
Много мъдри думи. Чак ме е яд, че не съм ги измисли аз. Но по-важното е да ви бъдат полезни и да ви помогнат да намерите своя път към успеха. Източникът е тук.

Бъдете успешни!

1 коментар:

Споделете вашето мнение!