18 септември 2009

Новите правила в ПР


Така се казва книгата на Дейвид Миърман Скот, която издателство ROI Communication пусна на нашия пазар. Освен в книжно тяло, тя се предлага и в електронен вид, при това напълно безплатно, тъй като книгата е публикувана под Creative Commons лиценз.

Кои са новите правила в ПР?

Авторът отстоява тезата, че днес, при необятните възможности на интернет, всеки се е превърнал в медиа и не е нужно да търсите посредници, за да споделите вашите новини, а трябва да осъществявате директен контакт с потребителите на вашата информация и стока.
Комуникацията става директна, без посредници. Мрежата промени правилата. Купувачите четат вашия нюзрилийз директно и вие трябва да говорите на техния език.
В книгата има интересни идеи и полезни практически съвети. Не че ролята на големите медии в ПР-а си се е обезличила, но днес всеки може да постигне много и сам, като с това се подобрява неверотно много ефективността на комуникацията, и се повишава взаимното доверие с клиента.

Свалете си книгата и я прочетете - не е голяма, но за онези, които се интересуват от ПР, вярвам, че ще бъде полезна.


Ако харесвате моите статии, моя стил на писане или гледната ми точка, за да си гарантирате, че няма да изпуснете публикация, абонирайте се напълно безплатно за съдържанието на този блог чрез RSS feed или по имейл.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Споделете вашето мнение!